Om praktische redenen worden belastingaangiftes vanaf nu niet langer bij u thuis of tijdens fysieke afspraken verzorgd. In plaats daarvan behandel ik alle aangiftes vanuit mijn eigen locatie. Dit betekent dat u de benodigde documenten op een van de volgende manieren kunt aanleveren:
– Via e-mail: Scan en stuur uw documenten naar ons e-mailadres.
– Uploaden via de website: U kunt gebruik maken van ons beveiligde uploadportaal. Deze uploadmogelijkheid zal voor 1 maart online komen.
– Per post of brievenbus: Lever uw papieren af in mijn brievenbus of stuur ze op per post.
Deze werkwijze biedt meer flexibiliteit en stelt mij in staat uw aangifte net zo zorgvuldig en professioneel te verzorgen als u gewend bent.
De aangifte zal ik voor u verzorgen middels een machtigingscode. Afhankelijk van uw persoonlijke situatie kan ik deze van een voorgaand jaar gebruiken of u krijgt een nieuwe machtigingscode per post toegestuurd. Wilt u deze (nieuwe) code bij de documenten voegen?
U kunt gebruik maken van de checklist van de Consumentenbond om de betreffende documenten te verzamelen. https://www.consumentenbond.nl/belastingaangifte/zelf-aangifte-doen/map-voor-de-aangifte-inkomstenbelasting
Heeft u vragen over het aanleveren van uw stukken of over het proces?
Neem gerust contact met mij op, bij voorkeur via whatsapp of email. Ik help u graag verder!